Referencie
Dlhoročné skúsenosti našich odborných lektorov a pripravenosť vyjsť v ústrety aj malým skupinám či jednotlivcom nám zaručuje jedinečnosť na slovenskom a českom trhu, o čom svedčia aj pozitívne referencie našich klientov.
Referencie v oblasti vzdelávania
- ANF Data Praha, ČR
- ASEKOL, SK
- Banque Privée Edmond de Rothschild Europe
- Bourbon Fabi SK
- ChemiaServis, a.s.
- COOP Jednota
- Ehlebracht Slovakia Michalovce
- Emetal
- Forever Living Products
- General Factoring
- Hotel Apollo
- Hotel Marrols
- ING Bank N.V., pobočka zahraničnej banky
- Interway, a.s.
- J.J.Darboven, s.r.o.
- Kancelária NR SR
- Kühne+Nagel
- Matador Slovensko
- Oskar AK
- PERSOnica, s.r.o.
- Pneubox
- Proma
- Schenker
- sIT Solutions Slovensko, a.s.
- Sophistic Investments, a.s.
- Sopk
- Stavby mostov Slovakia
- Tatra Banka, a.s.
- ÚVS Hotel Bratislava
- Würth International Trading
- ZIPP Slovensko
- Zisk
Klienti o nás povedali
Uvedomujem si, že téma a jej rozsah je náročný a počas 2 dní sa dá len "preletieť". Ale aj napriek tomu som to rada absolvovala. Zároveň som sa utvrdila, že v spoločnosti, v ktorej pracujem, aplikujem veľké množstvo reálnych metodických nástrojov v HR riadení. Privítala by som ešte viac rád a praktickejších pomôcok pri realizácii a používaní HR nástrojov. Ďakujem obidvom lektorkám.Pani Mgr.art.Adriána, Banská Bystrica
Školenie bolo komplexné, p.Trnková sa nám snažila objasniť čo najviac oblastí z HR minima. Atmosféra bola veľmi fajn - nakoľko sme boli malá skupinka, mali sme možnosť diskutovať a p.Trnková nám zodpovedala naše otázky a poskytla cenné rady. Myslím si, že toto školenie bolo pre mňa prospešné, ďakujem.Pani Ing.Jana, Vráble
Komunikace je duležitá více směry, než jen jedním. Duležité je naslouchání, vyhodnocení a další použití. Dověděl jsem se, jakým stylem řídit rozhovor a jak se vuči podřízeným a nadřízeným chovat. Zaujala mně taky specifikace cílú.p.David
Celé dva dni školenia boli vecné, výstižné a konkrétne, podané zrozumiteľnou formou. Som veľmi spokojná.pani Eva
Význam a prínos vidím pri objasnení chýb, ktoré som nevedomky pri komunikácii robila. Ako aj v prínose správne definovať ciele, aby som ich zrozumiteľne objasnila kolegom.A v neposlednom rade v lepšom spoznaní seba samej. Všetko som si uvedomovala nenásilne, hravou formou, na príkladoch a cvičeniach.pani Anna
Človek sa dozvie veľa užitočných informácií ohľadne komunikácie s rôznymi ľuďmi. Všetky informácie je potrebné vstrebať a naďalej rozvíjať.pán Fero
Chcete zdokonaliť Vašu firmu, alebo osobné profesné zručnosti?
Naše služby sú tu pre Vás. O kvalite našej práce a jedinečnom prístupe sa môžete presvedčiť aj Vy. Vyberte si z našej ponuky: