Profesionálni hoteloví recepční

Dvojdňový tréning zvyšovania vnímavosti hotelových zamestnancov k potrebám hostí osobným prístupom k nim, spoznávanie rozličných typov hostí.

Program

1. deň

8.30 - 9.00
Prezentácia účastníkov. Objednávka obedov.
9.00 - 12.30
Ako to vidí klient, kedy som bol ja ako klient/ hosť nespokojný, príčiny zákazníckej nevery. Prečo k nám naši hostia prichádzajú? Päť predpokladov predaja služieb. Základné atribúty profesionálneho imidžu recepčného
12.30 - 13.15
Obedová prestávka.
13.15 -14.30
Telefonická komunikácia s potenciálnym klientom – hranie rolí. Zvládanie situácií úvodného kontaktu, zisťovanie skrytých a vyjadrovaných potrieb hosťa. Riešenie problémov s ubytovaným hosťom – hranie rolí s videotréningom. Prehrávanie nácviku a spätné väzby.
16.00 -16.45
Záver 1. dňa.

2. deň

9.00 -12.30
Premietanie a analýza profesionálnej edukatívnej videoukážky. Klientsky orientovaný prístup, jeho podstata v hotelovom prostredí. Typológia hostí – najlepší a najhorší hosť a ako som ho zvládol/zvládla. Osvedčené spôsoby komunikácie s rozličnými typmi hostí - videotréning s prehrávaním a spätnou väzbou.
12.30 -13.15
Obedová prestávka.
13.15 -16.30
Pokračovanie nácviku efektívneho zvládania rozličných typov hostí - videotréning s prehrávaním a spätnou väzbou. Osvedčené postupy, najúčinnejšie praktiky pre udržanie verného hosťa. Formulácia najvážnejších prehreškov voči spokojnosti hosťa/klienta. Štandardy správania sa k hosťom/klientom.
16.00 -
Záver, zhodnotenie efektívnosti tréningovej aktivity.

Miesto konania

ÚVS Hotel, Bárdošova 33, Bratislava, www.uvs.sk

Termíny

Dohodnite si termín

Lektori

PhDr. Viera Trnková

Cena

240,- €

Získajte extra zľavy!

  • Všetci klienti, ktorí sa zúčastnili na vzdelávacích alebo konzultačných aktivitách firmy PERKON v rokoch 2022 a 2023, budú mať po prihlásení sa na naše aktivity v r. 2024 zľavu 10%!

  • Ak ste študent a prídu s Vami na kurz ďalší 2 kamaráti, zaplatíte za Vašu účasť len polovičnú cenu. A za 3 kamarátov idete Vy na kurz zadarmo!

Dohodnúť termín