Profesionálni hoteloví recepční
Dvojdňový tréning zvyšovania vnímavosti hotelových zamestnancov k potrebám hostí osobným prístupom k nim, spoznávanie rozličných typov hostí.
Program
1. deň
- 8.30 - 9.00
- Prezentácia účastníkov. Objednávka obedov.
- 9.00 - 12.30
- Ako to vidí klient, kedy som bol ja ako klient/ hosť nespokojný, príčiny zákazníckej nevery. Prečo k nám naši hostia prichádzajú? Päť predpokladov predaja služieb. Základné atribúty profesionálneho imidžu recepčného
- 12.30 - 13.15
- Obedová prestávka.
- 13.15 -14.30
- Telefonická komunikácia s potenciálnym klientom – hranie rolí. Zvládanie situácií úvodného kontaktu, zisťovanie skrytých a vyjadrovaných potrieb hosťa. Riešenie problémov s ubytovaným hosťom – hranie rolí s videotréningom. Prehrávanie nácviku a spätné väzby.
- 16.00 -16.45
- Záver 1. dňa.
2. deň
- 9.00 -12.30
- Premietanie a analýza profesionálnej edukatívnej videoukážky. Klientsky orientovaný prístup, jeho podstata v hotelovom prostredí. Typológia hostí – najlepší a najhorší hosť a ako som ho zvládol/zvládla. Osvedčené spôsoby komunikácie s rozličnými typmi hostí - videotréning s prehrávaním a spätnou väzbou.
- 12.30 -13.15
- Obedová prestávka.
- 13.15 -16.30
- Pokračovanie nácviku efektívneho zvládania rozličných typov hostí - videotréning s prehrávaním a spätnou väzbou. Osvedčené postupy, najúčinnejšie praktiky pre udržanie verného hosťa. Formulácia najvážnejších prehreškov voči spokojnosti hosťa/klienta. Štandardy správania sa k hosťom/klientom.
- 16.00 -
- Záver, zhodnotenie efektívnosti tréningovej aktivity.
Miesto konania
ÚVS Hotel, Bárdošova 33, Bratislava, www.uvs.sk
Termíny
Dohodnite si termín
Lektori
PhDr. Viera Trnková
Cena
240,- €
Získajte extra zľavy!
Všetci klienti, ktorí sa zúčastnili na vzdelávacích alebo konzultačných aktivitách firmy PERKON v rokoch 2021 a 2022, budú mať po prihlásení sa na naše aktivity v r. 2023 zľavu 10%!
Ak ste študent a prídu s Vami na kurz ďalší 2 kamaráti, zaplatíte za Vašu účasť len polovičnú cenu. A za 3 kamarátov idete Vy na kurz zadarmo!