Ako získať verného zákazníka

Jednodňový workshop o získavaní a udržaní verného zákazníka – možnosti a nástroje, najčastejšie chyby a najlepšie skúsenosti z obchodných rokovaní.

Program

8.30 - 9.00
Prezentácia účastníkov.
9.00 - 12.30
Ako to vidí zákazník, kedy som bol ja ako zákazník nespokojný, príčiny zákazníckej nevery. Päť predpokladov predaja. Čo je v biznise „jadro" a čo je "obal“? Telefonická komunikácia so zákazníkom a biznis etiketa – hranie rolí. Profesionálny imidž predajcu – akého si vyberiete, keď ste zákazník? Zákaznícky orientovaný prístup, jeho podstata.
12.30 - 13.15
Obedňajšia prestávka.
13.15 - 16.30
Poskytované služby vers.služby zákazníkom a okamihy pravdy Premietanie a analýza profesionálnej edukatívnej videoukážky. Osvedčené postupy, najúčinnejšie praktiky pre udržanie verného zákazníka. Formulácia najvážnejších prehreškov voči zákazníckej spokojnosti. Individuálne akčné plány k prebranej téme. Záver, zhodnotenie efektívnosti tréningovej aktivity.

Miesto konania

Hotel Danubia Gate, Dunajská 26, Bratislava, www.danubiagate.com/sk/lokalita.html

Termíny

Dohodnite si termín

Lektori

PhDr. Viera Trnková

Cena

139,- €

Získajte extra zľavy!

  • Všetci klienti, ktorí sa zúčastnili na vzdelávacích alebo konzultačných aktivitách firmy PERKON v roku 2018, budú mať po prihlásení sa na naše aktivity v r. 2019 zľavu 5%!

  • Ak ste študent a prídu s Vami na kurz ďalší 2 kamaráti, zaplatíte za Vašu účasť len polovičnú cenu. A za 3 kamarátov idete na kurz zadarmo!

Dohodnúť termín